16 жовт. 2014 р.

Візит делегації Посольства США та Агентства з міжнародного розвитку (USAID) в РТЦ





16 жовтня до Вінницького регіонального тренінгового центру завітали представник USAID, що займається питаннями технологій та електронного врядування Тім Дюбель та аташе з питань культури Посольства США в Україні Шері Бистрянські.

У цей час в РТЦ проходив тренінг з електронного урядування для групи користувачів з Територіального Центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Зазвичай у бібліотеці проводяться тренінги для різних цільових груп. У рамках проекту “Публічні бібліотеки – мости до електронного урядування” організовувались тренінги для бібліотекарів, вчителів, студентів, представників громадських організацій та державних службовців. 

Бібліотека співпрацює з Територіальним Центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та постійно організовує для слухачів центру навчання з основ комп’ютерної грамотності. У рамках тренінгів з основ комп’ютерної грамотності для учасників включається блок з е-урядування аби ознайомити та навчити якомога більше людей користуватися електронними послугами. Учасники спробували написати звернення до мера, розрахувати субсидію, переглянути стан черги до дитячих садочків на сайті Вінницької міської ради. Також тренер Ольга Коновальчук запропонувала переглянути як зарезервувати та придбати квиток на потяг на сайті Укрзалізниці, познайомила користувачів з послугами, які доступні на земельному та пенсійному порталі України. 

1 коментар:

  1. Я ЗАРАЗ ФІНАНСОВО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Кредиту, який я отримав від LFDS. Я хотів би донести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт з LFDS після того, як я втратив роботу та отримав відмову в кредиті мого банку та інших фінансових заклад за рахунок моєї кредитної оцінки. Я не міг платити збори за своїх дітей. Мене було поза рахунками, що збираються викинути з дому через неможливість платити свою оренду. Саме в цей період моїх дітей забрали у мене прийомну допомогу. Тоді я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, яких я вирвав у двох інтернет-кредитних компаніях. Поки я не прочитав про: Служба фінансування Le_Meridian (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) десь в Інтернеті, все ще не переконала, через що я пережила, поки мій родич, який є духовенством, також не сказав мені про поточну кредитну схему LFDS за дуже низькою процентною ставкою 1,9 %% та прекрасними умовами погашення без штрафних санкцій за невиконання платежу. У мене немає іншого вибору, ніж зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені назад. Цей день був найкращим і найкращим днем ​​мого життя, який ніколи не можна забути, коли я отримувати кредитне сповіщення у розмірі 400 000,00 доларів США, на яке я звернувся. Я ефективно використала позику, щоб погасити свої борги та створити бізнес, і сьогодні я та мої діти так раді й виконуємо. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) Телефон довідки WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати стільки тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою афери в Інтернеті. Дякую і Бог вас усіх благословив, я Олександр Артем із парку Горизонт до н.е., Україна.

    ВідповістиВидалити