4 червня 2013 року у Центрі підвищення кваліфікації державних службовців, керівників державних підприємств, установ і організацій Вінницької облдержадміністрації пройшов тренінг для працівників фінансового управління райдержадміністрацій. У заході взяли участь 21 чоловік.
Познайомившись з учасниками, тренери з'ясували наскільки аудиторія володіє інформацією щодо впровадження електронного урядування в Україні та Вінницькій області. Урядові сати, які учасники найчастіше використовують у своїі професійній діяльності - сайт Верховної Ради України, КабМіну, Міністерства фінансів, облдержадміністрації, обласної ради та міської ради.
До переліку основних електронних послуг,які учасники знали до початку тренінгу були - електронна пошта, заповнення декларацій про доходи,електронна звітність, дистанційна освіта, оплата комунальних платежів та інтернету, е-квиток, електронний пошук, електронна бібліотека, реєстрація до дитячого садочку на сайті Вінницької міської ради.
Підбиваючи підсумки тренінгу, з'ясувалось, що новими послугами, про які дізнались деякі слухачі можна назвати : державна система електронних звернень,державна реєстраційна система, публічна кадастрова карта, онлайн- сервіси укрпошти та нової пошти, інформаційна система "Конкурс", інтернет табло bus.com.ua. калькулятор субсидії (сайт Вінницької міської ради), тощо.
На занятті розглянули зарубіжний досвід впровадження е-урядування (Сінгапур, США, Велика Британія, Грузія, Естонія, Росія). Тренери продемонстрували фільм про адмінпослуги з досвіду Грузії, показали російський сайт http://www.angrycitizen.ru/,де можна побачити з якими проблемами звертаються громадяни та як вони вирішуються.
Приємно бачити таку оперативність у висвітленні реалізації проекту. Олечко, ти молодець!!!
ВідповістиВидалитиА мені приємно, що Ви коментуєте та переглядаєте новини блогу!
ВідповістиВидалити